Alternate Text

Få din egen personlige Google Partner

Google AdWords er betalte annoncer, der agerer online. Det er en oplagt måde at blive set af din målgruppe på, og bl.a. ligge øverst på Google.

AdWords er et annonceringssystem, hvor du selv kan bestemme, hvor meget du vil bruge, og hvor du vil have dine annoncer vist henne. På den måde kan du sikre din synlighed lige dér, hvor dine kunder befinder sig online.

Der findes forskellige måder at annoncere på på Google, herunder; søgeordsannoncer, displayannoncer, shopping og remarketing. Søgeordsannoncer



SØGEORDSANNONCER

Søgeordsannoncer, eller betalte annoncer er synlige for dine potentielle købere uanset om de er i researchfasen eller i købsprocessen.

DISPLAYANNONCER

En displayannonce er enten en annonce i tekstformat, et banner, en annonce i en app eller en tilpasset annonce i Gmail. Det er alle sammen annoncer, der bliver vist i Googles egne netværk – Google Displaynetværket.

GOOGLE SHOPPING

Google Shopping er som et gitter af annoncer med produktvisninger, der indeholder billede og pris. Annoncerne vises ofte i højre side eller i toppen af søgeresultaterne, så synligheden er stor. Denne type annoncering er uafhængig af de andre AdWords annoncer, så derfor kan du både få vist en Shopping annonce samtidig med en almindelig annonce.

REMARKETING

Remarketing er en måde at nå ud til de besøgende, der har besøgt din side før. Dine annoncer vil altså blive vist på sider, der minder om din, og på de side der benytter søgeord, der relaterer sig til dine. Remarketing er også kendt som ”cookies”, som er dem du takker ’ja’ til, så Google kan følge efter dig på din videre færd online, og vise relaterede hjemmesider til dig, som du kunne være interesseret i på baggrund af de sider, du tidligere har besøgt.


Adwords Cases