Alternate Text

14 Elevtilmeldinger om måneden igennem Online Markedsføring

Det store spørgsmål var: hvordan hjælper vi flere unge til at få deres livs bedste år samtidig med, at de går i skole? Tjo.. Spørger du os, sender vi dem til Nordjylland nærmere betegnet Ndr. Nissum efterskole. Her tager skolen elever med på skiferie og tilbyder fag fra klatring til rytmisk kor.  

LionLab startede et samarbejde med Nissum Efterskole tilbage i 2016, og resultaterne taler for sig selv. Nørre Nissum Efterskole har igennem et samarbejde med LionLab styrket deres online tilstedeværelse. Dette skulle ske igennem Facebook Annoncering op mod årets største events, Efterskolernes Dag og Efterskolernes Aften.

Vi sikrede et højt besøgstal igennem segmenterede annoncer til både eleverne selv, samt forældrene. Dette blev suppleret op med datadrevet digital markedsføring igennem AdWords.

Det var specielt skolens store udvalg af fag, periodefag samt rejser og oplevelser der gjorde det muligt, at præsentere tilfredsstillende resultater. 

14 elevtilmeldinger i gmns. om måneden.

Flere besøgende til Efterskolernes Dag og Efterskolernes Aften.

Kun 272 kr. I annonceomkostninger pr. elevtilmelding