Alternate Text

BLIVER DU IKKE STALKET AF DINE KUNDER?

Stalker du dine kunder ordentligt?

Segmentering og ordentligt brug af data til differentiering af dine budskaber er nøgleord, når du skal annoncere på sociale medier. Hvis dit budskab ikke er relevant får du heller ikke solgt dine produkter, uanset hvor godt det er. 

Det er her, vi kommer ind i billedet. 
Igennem målrettet og effektiv annoncering på de sociale medier, sikrer du, at dine produkter ikke blot blive eksponeret, men til dem, der har interesse i dem. 

undefined



DEN RIGTIGE MÅLGRUPPE

Det er vigtigt, at segmenteringen og målretningen af dine annoncer er lavet på baggrund af rigeligt med forarbejde. Igennem tæt dialog og jeres kendskab til jeres kunder, sikrer vi, at vi får det bedste samarbejde. Ingen kender kunderne bedre end jer selv, derfor vil vi igennem jeres erfaringer og relevant data, sammen udarbejde jeres annoncer. 

DET RIGTIGE BUDSKAB

Uanset, hvor godt segmenteret jeres annoncer er, kan et dårligt sprog eller budskab sagtens resulterer i spildte annoncekroner. Derfor sikrer vi altid, at annoncerne og det grafiske materiale beholder en rød tråd, med resten af jeres markedsføring. For uden det rigtige budskab, risikerer man, at I taber yderligere annoncekroner. 

DEN RIGTIGE ANNONCEOPSÆTNING

Hvad vil I have, at forbrugeren skal? Skal de blot kende jer? Skal de tilmelde sig jeres nyhedsbrev? Eller skal de faktisk have pungen op af lommen? Det er her også vigtigt at gøre sig overvejelser om, hvad vi vil have kunden til. Derfra kan vi så lave den rigtige opsætning og finde de rigtige KPI'er for jer. 

DE RIGTIGE KPI'ER OG RESULTATER

De rigtige KPI'er er det, der skaber værdi for jer og jeres virksomhed. Der sker først værdi, når alle de overstående faktorer går op i en højere enhed. Det er her magien sker. Det glæder vi os til at vise jer. 



Facebook Cases