Interpresent

Tilbage

Interpresent opererer både i ind- og udland, da størstedelen af deres kunder er organisationer og firmaer. Interpresent eksporterer bla. til Tyskland, Sverige, Norge, Holland, Schweiz og England. Salget af indpakninger udenfor danmarks grænser sker udelukkende via containere direkte fra produktionsstederne til deres europæiske kunder.

Interpresent tilbyder unikke indpakninger og gaver af høj kvalitet. Indpakningerne er eksklusive og særlige, da de finder det essentielt at en indpakning skal skille sig positivt ud på gavebordet og være til stede i modtagerens erindring. Målsætningen er netop at kombinere den gode kvalitet i en indpakning, som fortæller en historie om de individuelle produkter og samtidig fortæller om en velovervejet og omsorgsfuld gavegiver. Interpresent er repræsenteret til mange udstillinger og besøger løbende messer i ind- og udland med formålet om at være engageret i trends og kvalitet samt opdateret med konkurrencedygtige priser. Af denne grund er mange af deres produkter unikke, da produkterne er håndplukkede fra sær udvalgte producenter, som ikke er lettilgængelige for alle.

Interpresent havde et ønske om at få udarbejdet designs til deres visuelle identitet samt udvikling af individuelle design identiteter for deres forskellige produkter. Derudover ønskede de optimering og struktur over back-end formatet i form af opsætning og udvikling med formålet om at øge deres online omsætning. Derfor var Lionlab en stort potentiel samarbejdspartner, der kunne imødekomme deres ønsker og samtidig være en partner, som udføre opgaverne til punkt og prikke med en kreativ indgangsvinkel på design.

Lionlab leverer knivskarp opgradering af email marketing

Med målsætningen om at nå ud til endnu flere kunder, havde Interpresent brug for en opdateret og gennemarbejdet email marketingstrategi, som en optimering af deres kontakt til kunderne. Derfor var Lionlab en kvalificeret mulighed for Interpresent, til at udvikle en kompetent og skudsikker email-strategi, og dermed fuldende en dybere kontakt til kunden. Hos Lionlab er det altid vigtigt, at vi bedst muligt får vores kunder i mål, med de ønsker og behov, som kunden har samt udvikle nye mål for fremtiden i et gensidigt samarbejde. Da Lionlab er bygget på datadrevet teknologi, forholder vi os kun til rene data, reelle tal og statistikker, som altid giver de bedste resultater for vores kunder. Lionlab og Interpresent har haft et tæt samarbejde, med løbende dialoger som konstant udvikles og, hvor resultaterne allerede er strålende.

En SEO strategi der kickstartede resultaterne

Som en start på vores samarbejde udvikelde Lionlabs SEO og SEM afdeling nye topprofessionelle strategier. Derigennem har Lionlab kunne udvikle en gennemtænkt SEO-strategi med hovedfokus på linkbuilding og kvalitets indhold, der sikrer, at Interpresent har bedst mulig organisk synlighed på Google. Interpresents online-konverteringer og KPI’er er “Find produkt” og “læg i kurven” – altså at få så meget relevant trafik ind på hjemmesiden, som det er muligt og derigennem få kunder til at lede efter de produkter, de i forvejen søger efter.

Netop Lionlab kender vigtigheden i, at indholdet på hjemmesiden er i topklasse med fokus på specifikke nøgleord som gavekurv, firmagaver og vingaver. Med Lionlabs erfaring og viden omkring SEO, har vi den bedste forudsætning for, at Interpresent er en af de bedste spillere i deres branche.

Rutinerede Adwords-kampagner i topkvalitet

Lionlab har udviklet en fuldkommen tilrettelagt Google Ads-strategi, som har givet flotte resultater. Der sættes altid en stor ære i, at overbringe et grundigt forarbejde omkring virksomhedens online strategi og fremtoning, for at skabe sikkerhed omkring muligheden for den største fortjeneste, samt at få det bedste ud af vores samarbejde. Den sikre Google Ads-kampagner var udarbejdet på baggrund for reelle data-dreven information som Lionlab havde gennemsøgt og analyseret. Udviklingen af disse Google Ads-kampagner har skabt større online synlighed, og mere trafik på deres hjemmeside.

En kunderejse baseret på kvalitetsprodukter til lave priser

Når det handler om at købe en indpakning, om det er en gave til det private, til interne virksomheds relationer eller kunder, er det ikke ligesom at købe kage til kontoret på en fredag. Kunderejsen er længere, og partiet kan være større i forhold til situationen, hvor der ofte ligger en del overvejelser forud for indkøbet af indpakningen. Kunderne søger inspiration, da de gerne vil have det bedste mulige til den bedst mulige pris. Derudover spiller udtrykket for indpakningen en essentiel rolle, da man som gavegiver, gerne vil fremstå bevidst, omkring gavens betydning og samtidig også eftertænksom, i forhold til den rette anledning. Kunderne søger altså både inspiration i forhold til udtryk, indtryk og specielle tendenser samt trends indenfor indpakninger.

Interpresents digitale univers er derfor designet til at hjælpe deres kunder, gennem de mange beslutninger på vejen, og give dem inspiration til og eksponering for flere forskellige ideer, i forhold til indpakninger med indsigt i betydningen af den potentielle gave. Det var netop derfor vigtigt, at Lionlab udarbejdede en optimeringsstrategien for Interpresent, som helt automatisk kunne vejlede kunden gennem gaveuniverset, med eksponering og hjælp til at tage de korrekte beslutninger, i forhold til indpakninger og gaver.

Lionlab: En engageret samarbejdspartner

Hos Lionlab er vi stolte over at kunne repræsentere alle vores kunder. Både større og mindre virksomheder er vigtige, hvor størrelsen på budgettet er underordnet. Hos Lionlab har vi varetaget digitale strategier for Interpresent, hvor vores in-house webafdeling har udviklet nye hjemmesider, nye online strategier, udarbejdet solide Google Ads-kampagner og annoncering, samt udviklet på Interpresents synlighed og online kompetencer. Udviklingen af Interpresents digitale platform imødekommer kundernes digitale adfærd og behov, samt sikrer maksimal sammenhæng mellem alle platforme, med korrekt tekstforfatning og optimeringer for den endelige konvertering. Lionlab fremstår som værende faste konsulenter for Interpresent, hvor vi varetager diverse opgaver både i store og små formater.

Lionlab er yderst professionelle og toptunet i både digitale strategier, Google Ads, E-mail marketing og sociale medier, med fokus på de rette kommunikations- og SEO-værktøjer, garanterer vi, at vi kan forstørre dit kundesegment og forøge dit online salg. Hos Liolab arbejder vi ud fra vores koncept: No cure, no pay, da vi står hundrede procent indenfor vores ekspertise med det eneste fokus, at du får en yderst tilfredsstillende oplevelse. Hos Lionlab vægter vi nemlig dig som kunde højest, hvorfor vi prioriterer at holde jer velinformeret og underrettet om jeres virtuelle tilstedeværelse.