Dynamic Search Ads – Nu kan du simpelt og nemt lede kunden til dig

Dynamic Search Ads (aka dynamiske søgeannoncer) er den mest simple måde at finde dine kunder på, og guide dem direkte hen til din hjemmeside. Med fordel bruges indhold fra din egen hjemmeside, der specifikt og målrettet leder dine kunder til dig, uden du skal bruge mere tid på det.

Webshops med tusindvis af produktsortimenter vil få vist de bedste og mest relevante annoncer ved netop at bruge dynamiske søgeannoncer. Selv velstrukturerede websteder med mange søgeord, kan gå glip af relevante søgninger, hvis søgeordene ikke fungerer i samspil med, hvad hjemmesiden egentlig indebærer.

Du kan spare tid og slippe for at kortlægge dine søgeord og i stedet få automatisk generede overskrifter til dine annoncer. Du viser vejen for kunden, når kundens søgning er relevant for dit produkt eller tjeneste, gennem dynamiske overskrifter der er integreret på dine annoncer. Dine dynamiske søgeannoncer vil automatisk generere en annonce med en klar overskrift, der vil navigere kunden hen til den mest relevante side på dit websted.

Du kan endda annoncere til nye markeder både hurtigere og nemmere end nogensinde...

Hvordan fungerer det i praksis?

Dynamiske søgeannoncer gør det muligt at sammenligne dine kunders søgeord med din dynamisk genererede information på dit websted, og derigennem målrette en relevant annonce til din kunde. Din information bliver derfor automatisk omdannet til søgeord, der dynamisk leder kunden hen til dig.

Når kunden søger efter en ‘sjov julesweater’, til sammenligning med dit online julesweater sortiment, vil der automatisk blive genereret en overskrift baseret på dit indhold omkring produktet, såsom ‘Årets sjoveste julesweater’. Kunden bliver navigeret direkte til din hjemmeside, skabt helt automatisk, gennem din egen information fra din hjemmeside.

Du kan derfor kontrollere indholdet og beslutte hvad den dynamiske søgeannonce skal indebære, om det skal vedrøre en bestemt kategori, produktside eller om du vil give adgang til hele din hjemmeside. Du kan stadig bruge traditionelle søgeord, og samtidig tilføje negative søgeord for at skabe yderligere kontrol.

Derudover kan du nemt gennemskue dit produktsortiment, da de dynamiske søgeannoncer også afslører hvilke produkter der bedst leder kunderne til et købt.

Hvad med traditionelle annoncer?

Dynamiske søgeannoncer er meget forskellige fra traditionelle annoncer, der normalvis bruger søgeord som den drivende kraft. Den største forskel fra traditionelle annoncer er, at du ikke selv manuelt skaber dine søgeord, i stedet skabes de dynamisk i takt med dine opdateringer og ændringer omkring dit online produktsortiment. 

Helt simpelt, vil flere kunder finde dig og din hjemmeside - uden du skal arbejde mere for det. 

Hvordan har vi hjulpet andre?

Se vores cases og hvordan vi kan hjælpe dig