Lionlab Vi har digitale kompetencer
men er mennesker først

Vi er ikke blot et bureau. Vi er en samling af dedikerede mennesker

Konverteringsmaksimering, PPC og CPC, ROAS, lead-ins, automation og omnichannel marketing.

Har du nogensinde haft på fornemmelsen, at digitale bureauer taler et helt andet sprog? Det kan være helt fremmedgørende, når den interne værkstedssnak flyder over i ren iver for at bevise, at bureauet kan sine værktøjer. Det kan ske for alle. Men for os er det meget vigtigere, at vores kunder føler sig hørt og ikke mindst forstået. Den gennemsigtige og personlige dialog står vores hjerte meget nært. Derfor sørger vi for, at både kontakter og kontrakter er gennemsigtige.

Gennemsigtig kontakt

Hos Lionlab er der ikke nogen mellemled fra dig som kunde til den udførende del hos os. Vi har en flad struktur med ingen mellemledere. I kommer til at snakke direkte med eksperterne, og det er eksperterne, som planlægger og ikke mindst udfører planerne. Det giver meget korte arbejdsgange, så vi kan eksekvere på de gode idéer, lige så snart vi eller I får dem. Derudover vil I i et samarbejde med os hele tiden have adgang til et dashboard med alt relevant information. Så er I altid klædt på til at indgå i den vedvarende dialog.

Gennemsigtig kontrakt

Ville du betale din marketingsmedarbejder ekstra i løn for at starte på et nyt projekt, eller lave de resultater I havde aftalt? Når du indgår i et samarbejde med Lionlab, ved du, hvad du kommer til at betale for vores service. Vi har ingen skjulte afgifter eller gebyrer. Ingen tillæg for opstart eller udvidelser af markeder. Ingen bindinger der holder jer fast. Vi er til for jeres forretning. Ikke omvendt.

Vær klar til at blive udfordret

Er du træt af at være en del af en pølsefabrik? Hvor bureauet har sin egen forretning først? Vi er ikke bare en abonnementsløsning for vedligehold af annonceplatforme. Vi har mange års erfaring i e-handel og digital marketing. Erfaring som giver os nye idéer, og som kan stille de rigtige spørgsmål. I har trafik til siden, men er det den rigtige trafik? I får henvendelser, men er det de rigtige henvendelser? Jeres forretning er i fokus – både hvilke resultater I skal have, men også hvad I bør betale for dem. I sidste ende er en succes for os, at I har succes. Og det skal ikke kun kunne måles på trafik eller visninger – det skal også kunne ses på bundlinjen. Jeres bundlinje.

Tag en snak med Kristoffer i dag om, hvad vi kan gøre for dig

Lad os være ærlige: Det er ikke alle, der behøver den helt store marketingstrategi. Også selvom der er rigeligt af digitale bureauer, som insisterer på det. Men lad os finde ud af, hvad du har brug for. Eller hvordan vi kan hjælpe dig videre op i de digitale skyer.

Så kom du så langt på siden 🎉

Har du spørgsmål til det, du har læst eller, om og hvordan vi kan hjælpe dig, skal du ikke tøve med at kontakte os.

Kontakt