Blog

Bliv klogere på hvad der sker i den online verden.

blog_indlaeg

Black Friday Marketing Strategier – sådan bliver din webshop klar til dagen

Black Friday er efterhånden ved at være meget populær i Danmark. Det er der jo også masser af gode grunde…

blog_indlaeg

Priming Marketing: Sådan påvirker du underbevidstheden hos dine kunder

Nu hvor du har sneget dig ind på bloggen, kan du glæde dig til at blive ekspert på Priming Marketing.…

blog_indlaeg

Opdatering: Google Ads afskaffer Average Position om få dage

Google har annonceret, at det ofte brugte og meget populære målesystem average position vil blive fjernet fra Google Ads i slutningen af september.

blog_indlaeg

Google Ads – sådan skriver du endnu bedre annoncer

Nu da du har bevæget dig ind på bloggen, og er klar til at blive ekspert i at skrive perfekte…

blog_indlaeg

Facebook Annoncering – sådan får du maksimalt ud af Facebooks algoritme

Dette blogindlæg handler om: Hvordan du placerer dine Facebook annoncer, så dine brugere med størst sandsynlighed vil foretage en bestemt…

blog_indlaeg

Sådan annoncerer du på Snapchat (inkl. trin-for-trin guide)

I de seneste år har Snapchat oplevet kolossal vækst, hvor hele 35% af Danmarks befolkning bruger mediet, ifølge Danmarks Statistik.…

blog_indlaeg

AI Chatbots – sådan skaber du en bedre brugeroplevelse

Nu hvor du har studeret denne infografiske illustration, kan du blive endnu klogere… hæng på! Undersøgelse viser at 69% foretrækker…

blog_indlaeg

NY Facebook opdatering – få indsigt i den nye opdatering for mobilenheder

Facebook opdatering af tekst- og billedformat Facebook har lavet mange opdateringer i 2019. Både i forhold til designmæssige opdateringer af…

blog_indlaeg

Facebook Lookalike Audience – alt du behøver at vide!

Facebook Lookalike Audience Flere og flere virksomheder udtrykker, at det kan føles som en jungle, at tage beslutninger omkring annonceringsmetoder.…

blog_indlaeg

E-mail marketing – sådan øger du konverteringsraten gennem e-mail kampagner

Succesfulde eksempler på e-mail kampagner Dette er både en forfriskning til dig, som tænker, at du allerede er professionel e-mail…

blog_indlaeg

Google annoncerer en ny optimering for mobilenheder – favicon feature

Har du mon lagt mærke til de små forandringer i løbet af den sidste stykke tid? Hvad har Google egentligt…

blog_indlaeg

Acquire Leads – skab resultater og målret dine kampagner gennem Youtube

Bruger du allerede Lead Ads på Facebook, eller bare har overvejet det, så har vi fantastiske muligheder for dig. Google…

blog_indlaeg

Bannerdesign – sådan får du succes med online banner

Sådan leder du kunden direkte til din digitale dørtærskel

blog_indlaeg

Lookalike Audiences – nu kan du også målrette dine kampagner gennem LinkedIn

Er du B2B-marketingkonsulent, så kender du også vigtigheden i, hvor altafgørende det er, at nå ud til dine første rangerede…

blog_indlaeg

Sådan beskytter du din top-placering fra dine irriterende konkurrenter

Du gjorde det! Endelig er du nummer et over højest rangerede! Nu kan du læne dig tilbage og bare nyde…

blog_indlaeg

Custom Intent – sådan annoncerer du til dine konkurrenters kunder

Sidder du mon og tænker, hvad din nabo mon gør bedre, når din genbo altid spørger ham til råds før…

blog_indlaeg

Omnichannel Marketing – giv din kunde den ultimative brugeroplevelse

Består du af evnen til at tage alle dine kanaler i brug, når det handler om at kommunikere til den…

blog_indlaeg

Single Keyword Ad Groups – Opnå en højere klikrate med konkrete Adwords kampagner.

Denne teknik giver dine kampagner ekstra meget medvind i stormvejret. Du kan øge din CTR og forhøje din kvalitetsrate. Denne…

blog_indlaeg

Dynamic Search Ads – Nu kan du simpelt og nemt lede kunden til dig

Dynamic Search Ads (aka dynamiske søgeannoncer) er den mest simple måde at finde dine kunder på, og guide dem direkte…

blog_indlaeg

Dynamisk Content – Nu kan du ændre dit indhold efter hvad folk ønsker at læse.

Dynamisk Content – Hvad er det? Dynamisk indhold (aka adaptivt indhold) refererer til webindhold, der ændres baseret på brugerens adfærd,…

blog_indlaeg

Er dette enden på SEO som vi kender det?

Vil organisk SEO dø? Alting har en ende, og der er intet, der varer evigt – gælder det virkelig også…